MARKET HELP
Market Help és un buscador de productes alimentaris difícils de trobar tant locals, nacionals com internacionals. Aquesta app et localitza on es troba aquest producte perquè el puguis comprar sense perdre temps en la seva recerca i sense intermediaris.
Primerament Market Help estarà localitzat a establiments de Barcelona amb l’objectiu d’ampliar-lo a la resta del món.
També hi ha la possibilitat d’ampliar els productes en productes específics per celíacs, diabètics…
A més a més Market Help et suggereix receptes que puguis fer amb aquests productes.
El client objectiu és qualsevol persona que busqui un aliment concret i no sap on trobar-lo i estrangers que sentin nostàlgia pels seus aliments.
En una segona fase, Market Help sol•licita la interacció i el suport dels usuaris per l’intercanvi d’informacions sobre descobertes i l’actualització dels productes.
EMPRESES MENTORES
Som comunicadors.
Creem continguts, pensem idees que commouen, mobilitzen i a vegades traspassen la frontera d’allò publicitari per convertir-se en notícia.
Creem productes, inventem formes noves de dir les coses per multiplicar el seu impacte per influir en allò que algú sent, pensa o fa respecte a una marca, una idea o una causa social.
Si no serveix per allò no serveix.
Creiem en la comunicació com quelcom poderós i emocionant.
La nostra missió és comunicar.
La nostra obsessió, l’eficàcia.
I el nostre mitjà, tot.
Perquè tot el que existeix diu quelcom.
I si el mitjà no existeix, l’inventem.
MENTORS
Brugers Hortelano
Llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques per de la facultat de Ciències de la Comunicació Blanquerna (Universitat Ramón Llull), va cursar el Postgrau de Planificació Estratègica Integral per l’Instituto Europeo di Design i compta amb més de 9 anys d’experiència en màrqueting digital.
Els seus inicis van ser a l’agència de màrqueting digital Elogia com a Executiva de Comptes. Al 2006 va entrar en l’equip de comptes encarregat de gestionar, entre d’altres clients, el compte de Privalia. A mitjans de 2008, Elogia va confiar en ella per a la seva expansió a Madrid i realitzar la captació i gestió de nous clients.
Al 2011 entra com a Supervisora de Comptes a l’agència digital Btob, on va ampliar el seus coneixements en màrqueting digital. Fou en aquesta agència on ascendí a Directora de Comptes, tenint l’oportunitat d’establir el seu propi equip i desenvolupant i gestionant estratègies digitals tant de “branding” com de captació de clients.
En octubre de 2015, Bruguers vuelve a Barcelona para asumir el cargo de Directora de Marca y Directora de Desarrollo Digital en Shackleton.
A l’octubre de 2015, Bruguers torna a Barcelona per assumir el càrrec de Directora de Marca i Directora de Desenvolupament Digital a Shackleton.
Neus Priego
Llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Autònoma de Barcelona i MBA en Marketing Management pel London College UCK.
Va començar la seva carrera en Publicitat al 2009 com a Executiva de comptes “trainee” a OgilvyOne Worldwide, col·laborant en projectes de Gas Natural, Nestlé Bebé i Coca-Cola.
Al 2011 va entrar a formar part de l’agència de publicitat Maria Barcelona com a Executiva de comptes, on gestionà projectes digitals sobretot per clients com Ciba Vision, Danone i General Óptica.
Després de dos anys va continuar la seva carrera a BeRepublic, on es va desenvolupar professionalment i continuà especialitzant-se en el món digital, sent ascendida a Executiva de Comptes Sènior i gestionant projectes digitals i 360°.
Al juliol de 2015 va entrar a Shackleton Barcelona com a Supervisora de Comptes i al gener de 2016 passa a ser Supervisora de Producció Digital.
PARTICIPANTS
Dennise Gómez
Sóc una apassionada del disseny en tots els seus sectors. Em considero una persona creativa, que gaudeix aprenent i mantenint-se al dia amb les noves tecnologies. Tinc una actitud positiva amb facilitat per treball en equip. El meu objectiu és que cada projecte sigui innovador, atractiu i funcional.
Esteve Pérez
Esteve és un jove entusiasta, amb il·lusió de complir els seus objectius i ganes d’emprendre. Va començar treballant com torner fresador fins que va tancar l’empresa. A partir d’aquí va estar provant diferents tipus d’ocupació com a comercial, gestor banquer, mosso de magatzem… fins al dia d’avui que ha descobert que les noves tecnologies són el futur. Per aquest motiu va decidir involucrar-se en aquest projecte, especialitzant-se en màrqueting ja que és més entretingut i té més sortida.
Jordi Fernández
Sóc una persona creativa, activa i detallista. Sempre estic en constant inquietud per augmentar
els meus coneixements relacionats amb disseny gràfic. M’apassiona el món de la comunicació i del packaging.
Bryan García
Sóc un jove treballador, actiu, constant, responsable i amb una gran facilitat de treballar amb persones. Estic interessat en compartir les meves capacitats en el món del disseny, un camp en el que m’estic formant i espero poder dedicar-m’hi en un futur pròxim.